Dag van de Dialoog in Pendrecht

Vrijdag 2 november zijn er twee tafels ingericht voor de Dag van de dialoog in de Bibliotheek Pendrecht. Zaterdag 3 november eveneens twee tafels en dan in het Wijkgebouw De Middelburgt. Geef u op en doe mee. Het thema is: Luister nou!
Vrijdag 2 november worden er twee tafels voor de Dag van de Dialoog ingericht in de Bibliotheek van Pendrecht aan Plein 1953 nummer 192. De teamleider van de bibliotheek Mochtar Ezzaki en medewerker Judy Huys organiseren deze tafels. Er zijn voorzitters en wordt begonnen om 10 uur. Om 12 uur is er een lunch voor de deelnemers en kan er nagepraat worden over de tafels.

Op zaterdag 3 november worden er twee tafels in de ontmoetingsruimte van Wijkgebouw De Middelburgt aan Plein 1953 nummer 191 georganiseerd. Projectleider van De Middelburgt Mohamed Tarraz is daar de organisator. Er wordt in de Middelburgt begonnen met een lunch en van 13:00 tot 15:00 uur vindt de dialoog aan de tafels plaats.

Opgeven kan via de reactiemail van deze website, maar ook bij de Bibliotheek en bij De Middelburgt.
Het telefoonnummer van de Bibliotheek Pendrecht is 010 – 410 03 89, mailen kan naar Pendrecht@bibliotheek.rotterdam.nl
Het telefoonnummer van Wijkgebouw De Middelburgt is 010 – 481 90 94, mailen naar middelburgt@senr.rotterdam.nl

Voor de organisatie staan de Nieuwe Unie, de Bibliotheek Pendrecht, De Middelburgt en Vitaal Pendrecht garant.