19 december 2008, eerste lustrum Vitaal Pendrecht.

Op het Plein 1953 viert Vitaal Pendrecht haar eerste lustrum met het ontsteken van de lichtjes in de “grootste kerstboom van Rotterdam” door wethouder Dominic Schrijer.
Op het Plein vinden allerlei festiviteiten plaats zoals de kerstmarkt, een kerstverhaal, theater, muziek en een kerstspel. Het feest op het Plein wordt afgesloten met het bekende Bewoners koken voor Bewoners.

Aansluitend wordt in de Bavokerk aan de Slinge het lustrum afgesloten met een concert, gegeven door het Oeral Kozakkenkoor met medewerking van het Oekrainse Ensemble Uzory.

19.00 uur Inloop met koffie/thee

19.30 uur Aanvang concert

20.30 uur Pauze met een drankje en hapje

21.15 uur Tweede deel concert

22.00 uur Sluiting

Het concert kan helaas niet gratis. Kinderen tot 18 jaar zijn wel gratis welkom en de organsiatie wil juist dat zoveel mogelijk kinderen naar het concert komen.

Kaartverkooppunten: Bewoners Organisatie Pendrecht, Wijkgebouw de Middelburgt, Poelier ’t Haasje en de Bavokerk.
Bestellen kan ook via een reactiemail.

Voorverkoop € 7,50
Op vertoon van de Rotterdampas € 5,00
Kinderen gratis
Aan de kassa € 10,00
(Koffie, hapjes en drankje zijn inbegrepen.)

Dit concert is mede mogelijk gemaakt door financiële steun van het Stimuleringsfonds van de Nieuwe Unie en de deelgemeente Charlois.