Aafje nodigt u uit voor Operettekoor Servus

Aafje nodigt u uit voor een uitvoering van het Operettekoor Servus bij Grand Café Restaurant Zuiderkroon. U bent van harte welkom op zondag 3 april 2011.
Aafje nodigt u uit voor Operettekoor Servus

Bij Grand Café Restaurant Zuiderkroon kunt u lekker eten in een sfeervolle omgeving. U bent van harte welkom voor het Operettekoor Servus op zondag 3 april 2011.

Optreden Operettekoor Servus

Op zondag 3 april van 14.00 – 16.00 uur treedt voor u op het ensemble Servus. Het ensemble Servus presenteert een selectie uit bekende operettes, Weense, Duitse filmmuziek en diverse Nederlandse liederen.

Wanneer?

Op zondag 3 april 2011 vanaf 14.00 – 16.00 uur bent u van harte welkom in Grand Café Restaurant Zuiderkroon, Vlissingenplein 108, 3086 GZ Rotterdam.

Het telefoonnummer is 010 481 0202.

Wilt u ook komen?
U bent van harte welkom om hun optreden bij te wonen.
De entree is gratis, een consumptie is echter wel verplicht.

Meer informatie?
Aarzel dan niet contact met Aafje in Pendrecht op te nemen via bovengenoemde contactgegevens.