AH is ook betrokken bij de wijk

Als blijk van waardering mochten drie organisaties uit de wijk een winkelwagen vol boodschappen uitzoeken bij de vernieuwde Albert Heijn.
Het Pendrechtse filiaal van AH toont regelmatig zijn betrokkenheid bij de wijk door bijvoorbeeld het sponsoren van activiteiten. Bij de feestelijke opening gisteren (woensdag) had de winkel een leuke verrassing in petto.

De vrijwilligers van Speeltuin Neeltje Jans (bovenste foto) waren blij verrast toen ze hoorden dat ze een winkelwagen vol boodschappen mochten uitzoeken bij Albert Heijn. Om 10.00 uur ’s morgens waren zij de eersten die aan de beurt waren. Ze waren ook meteen de eersten die het vernieuwde filiaal van binnen konden bekijken. Ze keken hun ogen uit en vonden onder andere de brede gangpaden erg prettig. Ondertussen bedachten ze welke boodschappen ze nodig hadden op de speeltuin: koffie, sap, ijsjes en nog veel meer.

Ook de mensen van de Beatrixschool (midden) en Stichting Pameijer (onder) mochten boodschappen uitzoeken die ze in hun organisatie goed kunnen gebruiken.

Bron foto’s: de Facebookpagina van Albert Heijn 1020