Albert Heijn dicht tijdens de verbouwing

Morgen (vrijdag) om 13.00 uur sluit Albert Heijn in de Krabbendijkestraat tijdelijk de deuren om de winkel te verbouwen. Woensdag 22 april om 13.00 uur opent het vernieuwde filiaal weer.
De verbouwing werd afgelopen maand al aangekondigd en de laatste week werden de schappen steeds leger. Vanwege de aankomende verbouwing werd de voorraad niet meer volledig aangevuld.

De winkel wordt volledig gemoderniseerd zodat de klant straks nog sneller en gemakkelijker vindt wat hij zoekt. De delicatessen- en kaasafdeling wordt volledig vernieuwd, het assortiment verse producten wordt uitgebreid en alle aanbiedingen en kleinste prijs-producten zijn straks nog beter ter herkennen.

Sommige wijkbewoners dachten dat met de verbouwing het naastgelegen pand, waar voorheen Hans Textiel zat, erbij getrokken zou worden. Daarvan is echter geen sprake.

Vrijdag 10 april om 13.00 uur sluit het Pendrechtse filiaal om op woensdag 22 april om 13.00 uur weer open te gaan. Wie ondertussen graag zijn boodschappen bij Albert Heijn wilt blijven doen, kan terecht bij andere filialen in de nabije omgeving, die net als het filiaal in de Krabbendijkestraat ook op zondag geopend zijn:
-Slinge (Zuidwijk)
-Winkelcentrum Zuidplein
-Hof van Portland (Portland/Rhoon)

Online boodschappen bestellen en laten thuisbezorgen kan ook.

Vaste klanten van Albert Heijn met een Bonuskaart hebben inmiddels een brief ontvangen van het filiaal in de Krabbendijkestraat. Deze brief gaat vergezeld van een kortingscode voor de webwinkel en een kortingsbon die in één van de filialen in de omgeving te besteden is.