Astrid’s Home Decor 5 jaar op Plein 1953

Is dit wat voor donderdag? Op die dag is het precies 5 jaar geleden dat Astrid’s Home Decor de deuren opende.
Groet, Mario

Natuurlijk is dat wat! Kijk maar op het plein en luister maar naar de geruchten.

Plus gaat, Bas van der Heijden komt, HEMA komt. Vooral dat laatste lijkt een sterk verhaal. Over een wissel van de acht bij de Plus zijn duidelijker signalen, maar is ook niet echt aan te nemen, want de holding van de Plus, EDAH, is eigenaar van het pand met die parkeergarage eronder. En in Supermarktland is het niet gebruikelijk om zoiets (een stip op de kaart van Nederland) uit handen te geven.

Daarover heeft dagburgemeester, Mario Bosch, dan ook maar eens de stoute schoenen aan getrokken en een mailtje gestuurd naar de diverse bedrijven.
Benieuwd hoe Plus, Bas van der Heijden en HEMA gaan reageren.

In ieder geval Astrid! Gefeliciteerd! En plak er nog wat jaren bij asjeblieft.

Er is inmiddels een groepje binnen Vitaal Pendrecht dat nieuwe ondernemers een cadeautje gaat brengen en hen op die manier welkom wil heten in de wijk. De winkeliersvereniging brengt hen overigens iedere keer als er een nieuwe komt een bloemetje. Zij zijn blij met de actie van Vitaal Pendrecht.

Misschien is het ook een idee om iets met jubilarissen te doen. De dagburgemeester weet immers precies wie hoelang waar zat en zit van de ondernemers in de wijk.