ATLETIEK, EEN LEUKE SPORT BIJ JOU IN DE BUURT

Atletiek is meer dan hardlopen of trainen voor de Rotterdam marathon. Ook verspringen, hoogspringen, kogelstoten, hordelopen horen erbij en nog veel meer.

Bij jou in de buurt worden er lessen verzorgd.

De lessen worden gegeven door de twee talentvolle zussen de tweeling Meruska en Maruska Eduarda.
Meruska is 16 februari Nederlands Kampioen Hinkstapsprong geworden, dus je krijgt les van echte wedstrijdatletes.

Zit je nog op de basisschool, dan mag je 4 keer gratis meetrainen.

Waar?

Gymzaal OBS Over De Slinge op donderdagmiddag van 15:45 tot 16:45 uur. Kom in sportkleding en liefst ook met sportschoenen. Eind maart zal er in de gymzaal een wedstrijd zijn op de donderdagmiddag, waarbij ook ouders mogen kijken en woensdagmiddag 10 april kun je laten zien wat je kan bij de wedstrijd op de echte atletiekbaan Nenijto (bij de Diergaarde).

Meer weten? Bel Aad van Dijk van Rotterdam Atletiek op 010-4151572 of mail aad@ra.nl

Er is ook een site:

www.ra.nl.