Bakkie ‘buiten’ de Buurt

Onlangs waren CVD OK-BANK Charlois in het Servicepunt Pendrecht. Op 5 november wordt de succesvolle reeks ‘Bakkies in de Buurten’ afgesloten op de hoodflocatie van de CVD aan de Glashaven. Misschien ……
Beste relatie,

Schrijft Joyce Krom aan de redactie. En Joyce is in Pendrecht nog bekend van Mensen Maken de Stad en vanwege haar enthousiasme. Dus kun je toch niet weigeren haar bericht op te nemen in de Activiteitenkalender van Vitaal Pendrecht. Ook al is haar activiteit niet in Pendrecht, en zelfs niet op Zuid, maar net over de Erasmusbrug.

Op 5 november organiseert het CVD
van 14.00- 17.00 uur
een ‘Bakkie in de Buurt’
op de hoofdlocatie
aan de Glashaven op 5 november.

Daarmee sluit het CVD de succesvolle reeks ‘Bakkie in de Buurt’ af en tevens een jubileumjaar vol activiteiten.

Op zaterdag 5 november bieden we een veelbelovend en leuk programma voor jong en oud!

Alle relaties, ketenpartners, opdrachtgevers, vrijwilligers, medewerkers met thuisfront en buurtgenoten zijn van harte uitgenodigd!

Wij hopen u ook te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Joyce Krom