Basisschool De Koppeling zoekt een vrijwilliger

Basisschool De Koppeling in de Herkingenstraat voorziet in christelijk speciaal basisonderwijs en is er voor kinderen met een leerprobleem die het niet redden op de gewone basisschool. Met extra zorg en aandacht leren zij zo goed mogelijk lezen, spreken, schrijven, rekenen, enzovoort.

De school heeft een vacature voor een vrijwilliger op dinsdag en donderdag tussen 12.00-16.00 uur. Wie op zoek is naar leuk vrijwilligerswerk in een afwisselende omgeving, moet vooral even verder lezen.

Taken
*De telefoon aannemen en doorverbinden, boodschappen aannemen voor mensen die op dat moment niet gestoord kunnen worden, boodschappen doorgeven aan leerlingen, enzovoort.
*Reageren op de voordeurbel
*Andere werkzaamheden, passend bij zijn/haar mogelijkheden en interesses, zijn ook mogelijk. Bijvoorbeeld lezen met een leerling, kopiëren en papier versnipperen, keuken/personeelskamer bijhouden, schoonmaakklusjes, enzovoort.

Een onkostenvergoeding is mogelijk. Vereist is een Verklaring Omtrent Gedrag (de school betaalt de kosten hiervan).

Interesse?
Interesse? Reageer dan via h.vanwenum@dekoppeling.nl (Hans van Wenum) of m.janssen@dekoppeling.nl (Marcelle Janssen).