Bekenden uit Zuid in “Zondagmiddagmuziek”!

Volgende concert in het kader van de Zondagmiddagmuziek in de Open Hofkerk vindt plaats op 16 maart.
Op zondagmiddag 16 maart a.s. is het weer zover: het eerste concert van 2014 in de serie “Zondagmiddagmuziek” vindt dan plaats. Deze keer zullen 2 bekende gezichten uit “Zuid” een concert in de sfeer van Passie en Pasen geven: Irene Kleijwegt – alt-mezzo en Jan van Dijk – orgel.
Er zullen liederen, aria’s en solo-orgelwerken klinken van o.m. Franck, Bach, Pergolesi en Reger.

Irene heeft haar Staatsexamen klassieke zang behaald en daartoe o.a. gestudeerd bij Nederlands bekendste alt uit de jaren ’60, ’70 en ’80 van de vorige eeuw: Aafje Heynis. Jan heeft orgel, piano en kerkmuziek gestudeerd aan het Rotterdams en het Koninklijk Conservatorium.

Irene en Jan hebben al diverse keren samengewerkt, bijvoorbeeld tijdens concerten van het Open Hofkoor, maar ook bij andere koren die onder zijn leiding stonden.

Natuurlijk bent u van harte welkom in de Open Hofkerk aan de Middelharnisstraat 153 a in Pendrecht. Het concert begint, zoals altijd, om 15.00 uur en in de pauze (met koffie/thee) of na het concert kunt u beide musici ontmoeten.

De toegang is € 6,–, voor pashouders €4,00 en kinderen tot 12 jaar mogen gratis naar binnen!

U bent verzekerd van een bijzondere invulling van uw zondagmiddag!

Tot ziens!

Zie voor uitgebreider informatie de activiteitenkalender en pagina van de kerken op deze site.