Bewoners komen in beweging rond huisvesting Shelsz

In de buurt wordt de volgende uitnodging verspreid over de tijdelijke huisvesting boven het pandhuis aan de Slinge. Tot voor kort zat in het gebouw de schoenenzaak van De Zeeuw. Inmiddels is de winkelruimte een pandhuis en een plaats om goud en zilver te kopen of te verkopen bij Bicento. de twee bovenverdiepingen worden verbouwd voor de tijdelijke huisvesting van een onderdeel van Shelsz. Waarover 18 april een bericht op deze site stond.

Tijdens de nabespreking van de winkeliersschouw afgelopen woensdagavond kwam de huisvesting ook aan de orde.

De uitnodiging luidt als volgt:

Beste Medebewoners

Op woensdagavond 31-8-2011 om 19:00 uur zijn bewoners van harte welkom bij het Dieren Gezondheids Centrum.

Op deze avond willen wij met u en alle andere buurtbewoners van gedachte wisselen over de komst van de organisatie Shelsz die het kantoorpand aan de Slinge (boven de ex schoenenzaak) aan het verbouwen zijn.

Shelsz is een organisatie die jongeren met een psychiatrische aandoening, ex-verslaafden, ex criminelen van 18 tot 30 jaar opvangt.

Wij hopen op een grote opkomst.