Biljartclub Zuiderkroon

Secretaris Cees Dorsman maakte de oprichting van de biljartclub als volgt bekend:

“Sinds donderdag 28 augustus 2008 is als onderdeel van Huurdersvereniging Zuiderkroon de biljartclub Zuiderkroon opgericht. Het bestuur bestaat uit drie leden te weten Frans den Hollander als voorzitter, Cees Dorsman als secretaris en Wim van der Pot als penningmeester en wedstrijdleider. Eveneens is een kascontrolecommissie benoemd, deze bestaat uit de leden John Leijnse en Theo Boon en zal jaarlijks de financiële boeken controleren.

De biljartclub speelt in principe op zaterdagmiddag van 13:00 tot 17:00 uur in Restaurant Zuiderkroon. Het inschrijfgeld bedraagt eenmalig € 5,00 en de contributie is per 1 september voor 2008 vastgesteld op € 2,50 per maand.

Het bestuur streeft ernaar om te starten met 10 tot 15 leden. Inmiddels zijn 9 leden aangemeld, wanneer het u wat lijkt om ook lid te worden bent u uiteraard van harte welkom.
Wel dient u tevens lid of donateur te zijn van de Huurdersvereniging.”

Achter de tafel staan van links naar rechts Frans den Hollander, Theo Boon, Cees Dorsman en Wim van der Pot.