Boekenmarkt bij Scouting Charlois

Aanstaande zaterdag 8 juli is er een boekenmarkt bij Scouting Charlois.

scoutngScouting Charlois aan de Korperweg organiseert zaterdag een boekenmarkt. Iedereen is welkom om een kijkje te komen nemen. Naast tweedehands boeken worden er ook lekkere hapjes en mooi versierde schaaltjes verkocht. Voor de kinderen zijn er allerlei leuke activiteiten te doen.

Scouting Charlois
Scouting Charlois heette tot ruim een jaar geleden nog Scouting Margrietengroep. De scoutinggroep vierde toen het 70-jarig jubileum. Oorspronkelijk betrof het een meisjesgroep, maar omdat inmiddels zowel meisjes als jongens aan de scouting deelnemen besloot men de naam te wijzigen. Elke zaterdag komen de leden samen om met elkaar aan de scoutingactiviteiten deel te nemen. Er zijn verschillende speltakken, afgestemd op leeftijdsgroepen: Bevers (5-7 jaar), Welpen (7-11 jaar), Scouts (11-15 jaar) en Roverscouts (18-24 jaar).

Meedoen met scouting?
Iedereen tussen de 5 en 24 jaar kan meedoen aan scouting. Wie graag eens wilt kijken of het wat is, mag vier keer gratis en vrijblijvend komen kijken. Besluit je om mee te blijven doen, dan bedraagt daarna de contributie 12,50 euro per maand. Van de contributies worden de wekelijkse spelactiviteiten georganiseerd. Voor kampen en andere grotere activiteiten wordt vaak nog een aparte vergoeding gevraagd.

Datum en locatie boekenmarkt
Zaterdag 8 juli, 13.00-15.00 uur, Korperweg 6 (naast Sonneburgh)

Meer informatie
Voor vragen over de boekenmarkt, bel naar Nicolette van den Haak via 078-6454048. Voor meer informatie over scouting, kijk op de website van Scouting Charlois.

Klik op de flyer om deze in het groot te bekijken.