Bouw en Breakfast bij speeltuin Pendrecht 7

Volgende week organiseert speeltuin Pendrecht 7 de Bouw en Breakfast: kinderen kunnen een heus huttendorp bouwen.
Vanaf volgende week dinsdag 11 augustus om 12.00 uur kunnen kinderen weer een heus huttendorp bouwen bij Speeltuin Pendrecht 7. Ook mogen ze dan één nachtje (van donderdag op vrijdag) logeren in hun zelfgemaakte hut. Er wordt dan samen gegeten en er is een bonte avond. De volgende morgen is het tijd om te douchen en te ontbijten om daarna weer verder te bouwen. Voor het logeerpartijtje zijn wel luchtbedden nodig en daarom doet de speeltuin de volgende oproep:

‘Beste mensen, tijdens onze activiteit Huttenbouwen volgende week kunnen de kinderen zoals u weet een nachtje blijven slapen op de speeltuin. Hiervoor hebben wij nog enkele opblaasluchtbedden nodig, daar het voor ons niet haalbaar is deze voor één nachtje aan te schaffen. Daarom vragen wij of er mensen zijn die deze voor dit nachtje aan ons zouden willen uitlenen. Neem contact met ons op via Facebook als u één of meerdere bedden beschikbaar heeft, liefst voor het einde van deze week. Zodat wij op tijd weten hoeveel slaapplekken we dan hebben. U kunt de bedden naar de speeltuin brengen of ze worden bij u opgehaald. Laat ook nog even weten welke kinderen er op de speeltuin gaan bouwen en overnachten, zoals u weet zijn de kosten van deze 4 dagen Bouw en Breakfast 5 euro per kind.’