Bouwspeeltuin 7 blij met belangstelling

“Wij hebben het als heel bijzonder ervaren u in onze speeltuin te mogen ontvangen, waarvoor onze hartelijke dank”, daarmee begint haar email-bericht.
Ze vervolgt: “De wens van portefeuillehouder Dhr. Schrijer nog deze maand bij elkaar te komen juichen wij alleen maar toe.
Wij zullen zeker in de toekomst contact blijven houden met u in belang van onze speeltuin,maar hopen dat wij voor elkaar iets kunnen betekenen.
Nogmaals onze hartelijke dank voor uw
aanwezigheid en uw bijdrage.
Met vriendelijke groeten namens
Het Bestuur van Bouwspeeltuin Pendrecht 7
Cora Smit”.

Er zijn stappen gezet om nieuwe contacten te leggen. De Bouwspeeltuin zal ook rond 16 en 17 december zich laten zien bij de grote kerstboom op Plein 1953. Coara heeft met de kinderen al druk zitten knutselen voor het plein en zal 16 december de pullen in de boom hangen.

Cora was op de netwerkborrel ook druk bezig om de bouwspeeltuin te promoten, kijk maar op de foto. Philomena Bijlhout steunt haar letterlijk en ze praten hier met Gerard Ton, ambtenaar bij de deelgemeente Charlois. Gerard gaat over de voorzieningen en het is belangrijk, dat hij weet waar de bouwspeeltuin is en wat die te bieden heeft voor Pendrecht.