Breaking NEWS de brug wordt eerder ingedraaid

Soms gaan dingen sneller dan gepland. Zo ook met de fietsbrug over de A15. Het indraaien zal ook vroeger gebeuren en ……. dan moet je ook eerder je bed uit, of misschien kom je van zaterdag op zondag niet aan slapen toe.
BREAKING NEWS

Jikke Kuiper van het communicatiebureau van de gemeente Rotterdam schrijft:

Geachte mevrouw, heer,

U heeft zich aangemeld voor het indraaimoment van het tweede brugdeel van de Groene Verbinding, in de nacht van zaterdag 24 op zondag 25 augustus tussen 4.00 en 6.30 uur. Maar misschien komt dat moment wel eerder!

Afgelopen weekeinde maakten de brugdelen de reis van Vlissingen naar de Rotterdamse Waalhaven, zie bijgevoegde foto. Tot nu toe loopt het allemaal erg soepel met de Groene Verbinding. Of het zo voorspoedig blijft gaan, weten we zodra het eerste deel van de brug vrijdagnacht op z’n plek gelegd is. Omdat we het werk niet kunnen vertragen, maar u wél graag willen laten meekijken met het indraaien, wordt u dus misschien vroeger uitgenodigd.

Nieuws per mail
U ontvangt zaterdagochtend 24 augustus voor 10.30 uur een mail met het definitieve programma.
Let op: gasten die u zelf heeft aangemeld en die geen bevestiging per mail hebben ontvangen, staan niet op de mailverzendlijst! U moet in dat geval zelf zorgen dat zij op de hoogte worden gesteld van de aangepaste tijden.

Tip: hoewel er tenten staan, adviseren we om je warm te kleden en een pet of paraplu mee te nemen.

Kijk voor meer foto’s op de website van de Groene Verbinding.

Met vriendelijke groet,
Jikke Kuiper