Burendag bij drumfanfare Excelsior

3 september 2018

In het weekend van 22 september 2018 is er weer Burendag. Drumfanfare Excelsior wil daar graag aan meewerken en organiseert voorafgaand aan Burendag een speciale avond voor de buurt.

Excelsior biedt bewoners de gelegenheid om in workshops kennis te maken met het bespelen van diverse muziekinstrumenten. Ook kan er genoten worden van een klein concert van populaire muziek en uiteraard kan er gezellig met elkaar gepraat worden.

Met het Oranjefonds is afgesproken dat op de avond van vrijdag 21 september de deuren van ons repetitiegebouw open worden gezet voor bewoners van Pendrecht. De workshops starten om 19.00 uur en het concert begint om 20.30 uur. Vanaf 21.00 uur kunnen bewoners onder het genot van een hapje en een drankje tot 22.30 uur in het gebouw met elkaar praten.

19.00 uur – 20.15 uur: Instrumenten workshops
20.30 uur – 21.15 uur: Concert