Burendag bij zorgboerderij de Vier Heeren

“Beste Bewoners en andere belangstellenden”,

Schrijft de Belangenorganisatie Charloisse Lagedijk:

“Zaterdag 20 september is het zo ver, dan wordt de allereerste Burendag voor bewoners van de Charloisse Lagedijk en omgeving georganiseerd.

Een Burendag is de ideale manier om uw buren beter te leren kennen. Dit jaar organiseert de BOCL voor het eerst een burendag. Dit doen we in samenwerking met Robert en JanKees en de bewoners van de Stadsboerderij ”˜De Vier Heeren’ Een zorgboerderij op de Charloisse Lagedijk.
De 15 bewoners van de zorgboerderij stellen een middag lang hun huis en tuin ter beschikking voor burendag. Tevens is er op deze middag de mogelijkheid om deze schitterend verbouwde boerderij van binnen te bezichtigen.

Er is muziek, er is koffie met zelfgebakken appeltaart, en er is de mogelijkheid om kennis te maken met de bewoners. Bij mooi weer kunnen kinderen gebruik maken van de trampoline en zwembad op het terrein. Ook is er veel kleinvee, zoals tropische vogels, kippen, eenden, duiven, konijnen, geitjes en lama`s. Dus neem gerust uw [klein]kinderen mee.

De Burendag zal worden gehouden op zaterdagmiddag 20 september tussen 13:00 en 17:00 uur. Locatie: Stadsboerderij De Vier Heeren, Charloisse Lagedijk nr. 918.

Zie voor een impressie het korte filmpje op YouTube.

U bent allemaal van harte welkom.

Met vriendelijke groet,

Bestuur BOCL”