Burendag Zuiderkroon 2010

Op zaterdag 25 september 2010 vond i.s.m. Woonstad Rotterdam, Charlois Welzijn & De Stromen de Burendag plaats in Restaurant Zuiderkroon.

De nieuwe (buurt) bewoners werden verwelkomd in Zuiderkroon en gebruikten met elkaar de lunch in Zuiderkroon. Verder werden ze nader geïnformeerd over de produkten en diensten van Arrangementenlijn Pendrecht op het gebied van wonen, zorg & welzijn. Er werd verder informatie verstrekt door Hans Hoogerheide, ondersteuner van de cliëntenraden van De Stromen, en cliëntenraadsleden, de beeldtelefoon o.a. door medewerker Hogeschool Rotterdam, Woonstad Rotterdam, Charlois Welzijn & De Stromen. Later op de middag werd de bijeenkomst informeler in het kader van ontmoeten & verbinden in samenwerking met Buren voor Buren en activiteitenbegeleiding Zuiderkroon. De bewoners van Dinteloordstraat en Zuiderkroon maakten nader met elkaar kennis, bij elkaar ca 100 bezoekers.

Met dank voor een geslaagde middag aan de volgende personen:

Hogeschool Rotterdam, o.a. Yvonne Schikhof

Woonstad Rotterdam: Nadia Aghris, Bindiya Bhoekhan, Debbie Smit & Jeannette van Walderveen

Charlois Welzijn: Bien Hofman en Rieks Westrik

Zichtbare schakel: Adele Rezai & Willy van der Westen

De Stromen Opmaat Groep: cliëntenraadsleden, Hans Hoogerheide, Janny van Wageningen, catering-team Zuiderkroon, Esther Schouten & Elly Kamperman.

Met vriendelijke groeten,

Esther Schouten & Elly Kamperman

De Stromen Opmaat Groep

Op de foto’s een overzicht van de aanwezigen en op de onderste staan Maja den Hollander en Elly Kamperman.