Carla de nieuwe held en nieuw portret bij Metrostation Slinge

Woensdag 1 december kwam er een nieuw gezicht op het grote billboard aan het Metroplein Slinge.

Carla van Houten is de voorzitter van de winkeliersvereniging Pendrecht en zij waakt over de winkeliers alsof het haar eigen kinderen zijn.

In de koude maand december zorgt die vereniging voor een aantal warme activiteiten. Dat begon gelijk op woensdag de eerste december met de intocht van Sinterklaas.

Zaterdag 18 december is er opnieuw een mooi moment. Dan viert de vereniging samen met Vitaal Pendrecht een klinkend kerstfeest op Plein 1953. Er is vanaf 11:00 tot 16:00 uur een mooi programma en het plein wordt in de kerstsfeer aangekleed.

De kerstboom in de vorm van een fairy bell staat al op de meeuwenplaat.

Op de markt worden kerstspulletjes verkocht. Er komt een draaimolen. Er zijn koren en er wordt gezorgd voor een spektaculaire slotact.

Houd de ontwikkelingen via deze site en het uiteindelijke programma via de activiteitenkalender op deze site in de gaten.