Cees Dorsman gaat Pendrecht verlaten

Vele jaren woonde Cees niet alleen in de Zuiderkroon maar heeft hij zich ook op allerlei manieren ingezet voor de bewoners maar ook voor Pendrecht. Daar komt een einde aan want de gepensioneerde RET-buschauffeur gaat verhuizen naar het oosten van het land. Klik door om de brief te lezen waarin Cees enkele dagen geleden zijn vertrek aankondigde, de foto is ook van hem.
Beste mensen,

Als medeoprichter van Huurdersvereniging Zuiderkroon valt het niet mee om zowel de vereniging als het Vlissingenplein te verlaten. Echter, sinds het overlijden van Ama heb ik het gevoel gehad niet langer in de Zuiderkroon te willen blijven wonen. Sinds 1 oktober ben ik formeel geen bestuurslid en secretaris van de vereniging meer. Hoewel ik het werken voor de vereniging en voor het welzijn van de bewoners altijd met veel plezier heb gedaan is nu de tijd aangebroken om voor een nieuwe toekomst te kiezen, een toekomst met Mieke van der Hout uit Almelo die ik in Zuid-Frankrijk van het wandelen heb leren kennen.

Zowel Twente als de Achterhoek herinner ik mij nog van de vijf jaar die ik in Deventer en omstreken heb doorgebracht. Een tijd geleden weliswaar, maar een tijd die ik mij kan herinneren als een periode in mijn leven waarbij ik de natuurlijke schoonheid van die streek nimmer ben vergeten. Aanstaande zaterdag vieren we de, voor mij althans, laatste feestavond van het Zuiderkroon Verjaardagsfonds 2014. Ik hoop van harte dat de leden daarvan allen aanwezig kunnen zijn en hoop bovendien dat zich binnenkort leden zullen aanmelden die het fonds een voldoende warm hart toedragen om het in stand te kunnen houden.

Formeel gezien zal ik rond 1 januari verhuizen terwijl ik tot die tijd veel in Almelo zal zijn. Voordat ik definitief vertrek wil ik u bedanken voor het vertrouwen dat u in de afgelopen jaren in mij heeft gesteld. Daarnaast wil ik langs deze weg mijn dank uitspreken voor de geweldige samenwerking die ik binnen het bestuur van de verschillende bestuursleden heb mogen ervaren. Graag wil ik de hoop uitspreken dat het u nog vele jaren goed zal gaan, niet zonder de vermelding dat het van groot belang is goed vertegenwoordigd te zijn als bewoner van de Zuiderkroon.

Het gaat u goed, met hartelijke groet van huis tot huis,

Cees Dorsman.