Cees en Ama bedanken hun buren voor de belangstelling

Lieve vrienden en belangstellenden,

Wij hebben een heel fijne week beleefd in Bungalowpark De Eendracht in Voorthuizen en bereiden ons nu voor op twee belangrijke zaken voor de directe toekomst, eerst een nieuwe check-up voor Ama bij de arts in het Ikazia ziekenhuis in de eerste helft van april en, als de uitslagen goed zijn, een vakantie naar Frankrijk vanaf 19 april voor een week of vijf. Tot die tijd neemt Cees weer deel aan het arbeidsproces bij de RET voor de vergaderingen van Ondernemingsraad en Vakbond, wekelijks op de dinsdag, woensdag en donderdag.

Sinds een paar weken herstelt Ama zichtbaar van alle behandelingen die ze heeft ondergaan, ze slaapt en eet weer goed en komt daardoor ook in gewicht weer aardig bij. Met alle reserves die we op de wat langere termijn in acht moeten nemen zijn we evenwel positief gestemd over de directe toekomst.

We zijn bijzonder verheugd en dankbaar voor alle vormen van je (jullie) belangstelling en medeleven sinds vorig jaar juli. Uiteraard zijn wij heel erg dankbaar voor de inzet en resultaten van alle behandelingen door de medisch deskundigen, waar we naast de specifieke behandelingen, ook veel steun en begeleiding van hebben mogen ontvangen.

De intensiteit van de periode die achter ons ligt laat zich voor ons niet meten, wat voor anderen wellicht een normale tijdsduur van maanden is geweest, lijkt zich voor ons in slechts veertien dagen te hebben afgespeeld. Gelukkig zijn we teruggekeerd op aarde en hopen we weer redelijk normaal te kunnen gaan leven.

Wanneer zich geen belangrijke veranderingen voordoen zal dit de laatste nieuwsbrief zijn. Nogmaals willen wij je (jullie) bedanken voor je belangstelling en goede wensen die ons zeker hebben gebracht tot waar we nu zijn.

Met hartelijke groet en graag tot ziens,

Ama en Cees.

Op de foto Ama en Cees aan tafdel in Restaurant Zuiderkroon.