Competitieavond Biljartclub Zuiderkroon

Onderstaand bericht is afkomstig van Cees Dorsman, secretaris van de Biljartclub Zuiderkroon, de foto is het logo van de op 30 augustus 2008 opgerichte club.

“De jaarlijkse competitieavond van Biljartclub Zuiderkroon vond dit jaar plaats in het gelijknamige Restaurant Zuiderkroon op donderdag 9 december. Er werd gespeeld in drie groepen van vier spelers waar competitie werd geleverd zodat er drie eerste, tweede, derde en vierde plaatsen te verdienen waren. Na een spannende strijd die nagenoeg de gehele avond duurde zijn de mooie prijzen als volgt verdeeld.
Groep A. 1. Frans den Hollander, 2. Jo Romer, 3. Dorus van Leeuwen en 4. Koos Smits.
Groep B. 1. Theo Boon, 2. Cees Dorsman, 3. Henk Brummelink en 4. Douwe Meulendijks.
Groep C. 1. Aad Nohl, 2. John Leijnse, 3. Aad Stavast, en 4. Bart Mosheuvel.
Gedurende de avond waren partners en bekenden aanwezig om de prestaties van hun idolen gade te slaan en te genieten van het soms voortreffelijke spel van de deelnemers.

Naast de prijsuitreiking van de bekers en fraaie beeldjes door wedstrijdleider Koos Smits ontvingen de deelnemers namens Restaurant Zuiderkroon uit handen van Willem van der Pot een heerlijke verrassing in de vorm van een tegoedbon voor het afhalen van een kip of kerstbout bij Yvonne en Eimert Hazebroek van Poelier ’t Haasje op Plein 1953.
Een woord van dank gaat uit naar organisatie van het evenement voor de geslaagde avond en het vele werk dat jaarlijks wordt verricht, een speciaal dankwoord komt toe aan het restaurant dat de biljartclub al een paar jaar belangeloos onderdak verschaft en natuurlijk aan Willem van der Pot die altijd klaar staat om een evenement luister bij te zetten.

Cees Dorsman
secretaris Biljartclub Zuiderkroon,
onderdeel van de Huurdersvereniging.”