Concert en kijkje achter de schermen bij Ropera

Bezoek het concert van Ropera én neem een kijkje achter de schermen.

Aanstaande maandag 26 juni geeft Ropera (Rotterdam Opera) een concert in het Middelpunt. Bezoekers mogen hierbij ook nog eens een kijkje achter de schermen nemen. Het concert is dan ook een soort repetitie en concert tegelijkertijd waar het publiek bij betrokken wordt.

Ropera
Rotterdam Opera werd opgericht in 1978 door dirigent Hans Wamelink en is een gezelschap van ervaren en enthousiaste amateurzangers, dat op professionele wijze complete opera’s op de planken zet. De circa dertig leden zingen opera’s van bekende componisten als Verdi en Bellini, maar brengen ook minder bekende opera’s ten gehore. Dit doen zij onder leiding van dirigent Marco Bons. De tweejaarlijkse operaproducties worden afgewisseld met concerten in zalen en kerken en ook neemt het koor regelmatig deel aan concoursen en festivals in het land. Bij concerten en opera-uitvoeringen wordt de Ropera bijgestaan door professionele solisten.

Datum en locatie
Maandag 26 juni, 20.00-22.00 uur, zaal open om 19.45 uur