De Aafje Quiz en Quiz Dagspecial

De Aafje quiz is er weer. Gaat u met uw team dit jaar naar de grote finale? Kom dan gezellig naar de Aafje Quiz op donderdag 20 februari. Vanaf 13:30 uur bent u welkom in het Grand Café Restaurant Zuiderkroon. Aansluitend de „Aafje quiz‟ dag special vanaf 17:00 – 19:00 uur van onze heerlijke Aafje Quiz Dagspecial.
De Aafje quiz is er weer!

Vanaf 13.30 uur bent u welkom in het restaurant Zuiderkroon.

De quiz begint om 14.00 uur. Onder leiding van de enige echte quizmaster, Chris, spelen we 6 rondes met niet al te moeilijke vragen over nieuws, geschiedenis, alledaagse dingen en herkenbare muziek.

Tussendoor biedt Aafje u een hapje en een drankje aan.

Rond 16:00 uur weten we wie zich dit jaar het winnende team van de Zuiderkroon mag noemen.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd

Wij nodigen u graag uit voor deze leuke quizmiddag.

Toegang, hapje en drankje zijn gratis. Vraag uw buren gezellig mee. Ook uw zus, zwager, vriend of vriendin zijn uiteraard van harte welkom.

Aanmeldingen inleveren vóór woensdag 19 februari bij het restaurant Zuiderkroon, Vlissingenplein 108, Rotterdam of telefonisch aanmelden op 010 – 481 02 02

Aansluitend:

„Aafje quiz‟ dag special

Donderdag 20 februari kunt u vanaf 17:00 – 19:00 uur ook genieten van Aafje’s heerlijke Quiz Dagspecial.

Deze bestaat uit:
Western steak met een frisse salade en gebakken aardappels.

Voor het menu betaalt U € 7,50 exclusief uw drankjes.

U kunt zich inschrijven en betalen tot en met dinsdag 11 februari 2014 bij de kassa of aanmelden via Aafje’s telefoonnummer 010 481 02 02.