De Euroband gaat het Theater in en houdt een reünie

“Euroband het theater in!”

In het kader van de viering van het 50-jarig bestaan van Tamboer- en Trompetterkorps “Euroband” uit Rotterdam (Pendrecht) staat er op zaterdag 26 november a.s. iets bijzonders te gebeuren. In een avondvullend theaterprogramma, genaamd “Voorwaarts Mars”!, brengt deze jubilerende muziekvereniging haar geschiedenis tot leven in een verhaal, acts en vooral veel muziek. Onder regie van Sander Mekkelholt nemen alle afdelingen van de “Euroband” u mee in een show vol herkenning van belevenissen en melodieën uit de bloeiende historie van deze vereniging. En dit allemaal in een echte theaterzaal, waardoor licht en geluid de voorstelling tot een niet te missen evenement maakt. Het bekende theater Zuidplein in Rotterdam is de plaats van handeling van dit ook voor de “Euroband” unieke schouwspel.
Voor meer informatie kunt u terecht op de speciale jubileumsite van de “Euroband” www.50jaareuroband.nl
Bestellen van toegangskaarten voor deze theatervoorstelling kan via het sturen van een e-mail naar eb50jaar@gmail.com

OOK WELKOM OP DE REÜNIE!
Eveneens in het kader van het 50-jarig jubileum zal er op zaterdag 5 november a.s. een reünie worden georganiseerd.
Leden en oud-leden (natuurlijk met hun eventuele partner) worden van harte uitgenodigd om in een gezellige en sfeervolle bijeenkomst herinneringen uit het verleden op te halen. De reünie zal worden omlijst met een aantrekkelijk programma waarbij de beelden uit het verleden niet zullen ontbreken.
Naast leden en oud-leden zijn op deze avond ook de “Vrienden van de Euroband” van harte welkom.
De reünie begint om 20:00 uur en wordt gehouden in het muziekgebouw “Schalmei”. De toegang is gratis, maar men wordt wel verzocht zich hiervoor aan te melden. Ook hiervoor wordt verwezen naar de jubileumsite www.50jaareuroband.nl