De toespraak van Sedat Atacan bij de opening van het Turks Huis

Sedat Atacan is trots op het nieuwe onderkomen van de vereniging Turks Huis in Pendrecht. Hij heeft er dan ook vele uren werk in zitten. En spraak trots het publiek toe voordat de scharen in het lint gezet werden.
Goede middag allemaal,

Ik ben Sedat Atacan, de voorzitter van de vereniging Turks Huis in Pendrecht, en ik heet jullie allemaal hartelijk welkom op dit feest.
We hebben vandaag dubbel feest. Het is Internationaal Kinder Feest, Çocuk Bayrami, een belangrijk feest in mijn vaderland Turkije. Op deze dag zijn de kinderen de baas in Turkije en vandaag hebben zij het ook hier voor het zeggen.
Wij gaan nu ook het nieuwe Turks Huis officieel openen. Dat doen vertegenwoordigers van het:
Consulaat,
de wethouder,
de deelgemeente Charlois en de deelgemeente Feijenoord,
Provinciale Staten,
de dagburgemeester van Pendrecht en
de nachtburgmeester van Pendrecht.
Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie komst en wens jullie een fijne dag toe.
Ik hoop dat we elkaar nog veel zullen tegenkomen in en rond dit gebouw.

Hepinize Merhaba,
Ben Türk Evi baskani Sedat Atacan.
Hepinize içten hosgeldiniz dilemek istiyorum.
Bu toplantimizda burda yeni Türk Evinin açilisi için bir araya gelmis bulunuyoruz.
Ayrica bugün 23 nisan Çocuk Bayramidir.
Bundan dolayidirki bu gün bizim hepimiz için dahada büyük bir önemi var.
Güzel bir gün geçirmeniz dileyi ile sizlere.
Hayirli günler diliyorum hepinizi saygi ile selamli yorum geldiginiz için.
Kendi adima ve yönetim kurulu adinada
Tesekkür ederim