De verzorging van de Raad in de Wijk

Bij binnenkomst kon je bij een statafel de dames van de griffie van de deelgemeente vinden. Mirjam Wagensveld (rechts), Margo van Dijk (links) met Nanda Jonker in hun midden. Nanda is trouwens de nieuwe beheercoördinator voor Pendrecht.

vanuit de griffie werden de raadsleden opgevangen. Die kregen een kaartje met hun naam opgespeld.

Bewoners werden vriendelijk verwelkomd door hen drieën en gingen met elkaar in gesprek.

Bijvoorbeeld Niek Houtsma, die door Bridget Nalwoga werd aangesproken en nader kennis met elkaar maakten.

Bridget is altijd geïnteresseerd in de mensen, die in Pendrecht wonen en wil hen graag interesseren voor haar eigen stichting de African United Women.

Achter het buffet kon je Hennie Meijer en Mirjam van Wanum treffen. Samen voorzagen zij iedereen van koffie en een koekje of thee, dat kon ook.

En later kwamen er frisdrank en dergelijke op het buffet.

In de zaal, of eigenlijk de kerk zelf, waren overigens Jan Wesdorp en zijn vrouw van Jay-Dee druk in de weer met de geluidsapparatuur en het beeldscherm.

Prima verzorging voor zo’n Raad in de Wijk.