Dolf en Dicky Wiemer kregen bezoek van Ed Goverde

Op 9 juli 1952 trouwden zij in Dordrecht. 60 jaar later kregen ze bezoek van de deelraadsvoorzitter in hun woning in Sonneburgh.
Dolf en Dicky Wiemer wonen in Sonneburgh. Afgelopen 9 juli waren ze 60 jaar getrouwd.

Ze wonen in Sonneburgh en doen daar nog actief mee aan Opzoomeren. Ze zijn ook allebei actief in de Jeu de Boules vereniging Rotterdam ’82.

Op de deelgemeentepagina Charlois staat het volgende bericht:

De heer Wiemer is geboren in Rotterdam en mevrouw in Dubbeldam, vlakbij Dordrecht. Zij leerden elkaar kennen bij een verzekeringsmaatschappij waar zij beiden werkzaam waren. Op 9 juli 1952 gaven zij elkaar het jawoord in het stadhuis van Dordrecht.

Het echtpaar Wiemer heeft een zoon en een dochter. Inmiddels hebben zij tevens vier kleinkinderen.
Het echtpaar heeft als hobby jeu de boules spelen. Zij doen dit bij Jeu de Boules vereniging Rotterdam ’82. Meneer Wiemer is hier de enige man tussen tien vrouwen!

Ze kregen bezoek en felicitaties van deelraadsvoorzitter Ed Goverde, die met bloemen en een cadeautje van de deelgemeente langskwam.