Dubbel feest bij de vereniging Turks Huis in Pendrecht

Zaterdag 23 april 2011 zijn er twee feesten: om 11:30 uur begint het Internationaal Kinder Feest en om 13:00 uur wordt het nieuwe gebouw van de vereniging Turks Huis in Pendrecht geopend. Er komt een live band en er is een koor, dus genoeg te doen.
Nagenoeg een jaar zat de vereniging zonder eigen ruimte. Er is grondig gezocht en in januari begonnen de opknapwerkzaamheden van het pand aan de Sommelsdijkstraat 35.

Er is veel werk verzet en het gebouwtje en de omgeving kregen een prachtige facelift.

Allerlei spullen uit het Wijkgebouw de Middelburgt krijgen een nieuw leven in of rond het verenigingsgebouwtje.

Kom zaterdag het Internationaal Kinder Feest meevieren en help mee met de opening van gebouw.

11:30 uur – 12:00 uur kinderen gaan de plantenbakken vullen met aarde een zaad voor korenbloemen.

13:00 – 13:15 uur de openingshandeling (Prinses Máxima is gevraagd de openingshandeling te verrichten, maar zij kan niet. Er wordt gezocht naar een passende vervanger)

13:15 uur het volkslied

13:30 uur muziek

14:00 uur een koor

14:45 uur pauze

15:45 uur muziek

17:00 uur einde

De verbouwing van het pand is mede mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds.