Eerste mini concert Pendrecht Museum een succes

20 mensen telde het publiek bij het eerste mini concert van het Pendrecht Museum.

Mini concert? Ja want de aangekondigde Rita Niks de Lima moest op het laatste moment verstek laten gaan, wegens familieomstandigheden. Maar er was zeker wel mooie muziek en een mooi publiek.
Elles Veldhoen speelde werk van Beethoven, Schumann en Mozart op de piano van Vitaal Pendrecht. Maar ze liet ook ‘Let it be’ van The Beatles horen. Er ligt in het museum een boekwerkje met The Beatles voorop en alle teksten en muziek van de lp met diezelfde naam.
Pia Verschoor had gezorgd voor een heerlijke uiensoep met ijs en advokaat met een toefje slagroom op een pannenkoek toe. Shanta Algoe net als Pia deelnemer aan het Kangarooproject assisteerde haar.
Het eerste mini concert op wereldvrouwendag en in de lente kondigt een mooie toekomst aan voor de reeks geplande concerten in het Pendrecht Museum.
Een volgend concert in april staat al op de agenda met Hindoe muziek en een lekkere lunch uit de Hindoestaanse keuken.
Een gemengde groep gaat deelnemen aan de concertreeks. Gemengd, maar niet oppervlakkig, Pendrecht is geen oppervlakkige wijk en alle deelnemers hebben één ding gemeen. Zij houden van hun wijk.

En willen graag met elkaar op de groepsfoto, zoals op het onderste plaatje is te zien.

En ze willen er alles voor doen om wat de wijk en de mensen uit de wijk te bieden hebben in de etalage te zetten.