Eimert zorgde voor de eitjes en kreeg portret op canvas

Kom paaseieren schilderen bij Eimert!

Stond er op de site van Pendrecht is Goed Bezig:

‘Op vrijdag 22 april is het van 13.00 tot 15.00 uur op Plein 1953 dolle pret voor kinderen! Zij zijn allemaal welkom op nr. 4, tegenover de winkel van Eimert (Poelier het Haasje). Alle kids kunnen deze vrijdagmiddag meedoen aan verschillende Paasactiviteiten, zoals eieren beschilderen, schminken en kleurplaten inkleuren. De winnaar van de kleurplatenwedstrijd kan een leuke prijs winnen.’

Vervolgde de tekst op de website.

Er was een paashaas en medewerkers van Wilskracht Werkt! zorgden ervoor dat het eieren beschilderen en kleurplaten maken kon gebeuren.

Even na tweeën was de portefeuillehouder, Alaattin Erdal, er en werden de prijzen van de kleurplatenwedstrijd uitgereikt. Er werd ook geschminkt en het was een leuke activiteit op een fraai stukje van Plein 1953.

Eimert kreeg ook uit handen van de bestuurder van de deelgemeente zijn fraaie gezicht op canvas. Dat zal vast een mooie plek krijgen in zijn zaak aan Plein 1953.

Eimert blijft er allemaal nuchter onder. Er moet immers met het oog op de Paasdagen flink wat over de toonbank. Dus gewerkt worden. En dat is zijn passie. Dat iedereen zijn waar ook nog eens lekker vindt, is mooi meegenomen.