En of het Pendrecht Theater door gaat, echt wel!

Een week na het afscheid van BAF, van Cees Bavius en Pieta Bot, kwamen de spelers van het Pendrecht Theater bij elkaar in het Pendrecht Museum.
Dinsdagavond kwamen de spelers van het Pendrecht Theater bij elkaar in het Pendrecht Museum. Natuurlijk werd teruggekeken op wat er vorige week dinsdagavond gebeurde.

Met bewondering werd gesproken over het duo Cees Bavius en Pieta Bot. Iedereen wilde door met het spelen van stukken.

Er wreden ook thema’s en onderwerpen genoemd waarover stukken zouden moeten gaan.

Oude stukken zullen ook gespeeld blijven worden. Ook blijft muziek, geluid, decors en belichting belangrijk. Er kan overal gespeeld worden.

Dat er nog genoeg stof is, werd duidelijk uit een ervaring van Bep van Krimpen. Zij is vrijwilliger bij het verplegingstehuis Hannie Dekhuijzen en ging met één van de bewoners naar een voorstelling in De Doelen. De liedjes waren geweldig maar ze kon niet met de mevrouw in de zaal blijven. Samen hadden ze een geweldige middag en zagen van alles in De Doelen. Haar mevrouw had genoten.

Hilariteit alom.

Dat beloofd wat.

Ook wil men graag met gastrollen van functionarissen van buiten blijven werken. En ook die geweldige dag- en nachtburgemeester moeten een plekje in de komende voorstellingen krijgen.