Energiebeurs voor VvE’s

Volgende week zaterdag 6 juni vindt de ‘VvE’s met Energie Beurs’ plaats voor Verenigingen van Eigenaren uit Rotterdam en de regio. Deze wordt georganiseerd door Blijstroom, het Milieucentrum en ‘VvE’s met energie’. Wethouder Pex Langenberg (duurzaamheid) zal de beurs openen.

Er is een expositie over duurzame bouwmaterialen en -installaties; er zijn workshops over zonnestroom, ‘groene MJOP’, NULopdeMeter en diverse ‘voorbeeld VvE’s’; contact met en presentaties van bedrijven over Groene daken, isolatie, financiering, zonnepanelen, windmolens, led en ventilatie.

12.00 uur: inloop met koffie en broodjes
12.30 uur: Welkom door Rotterdamse VvE’s Met Energie & ICDuBo; Openingswoord door wethouder Pex Langenberg (Duurzaamheid); Pitches Rotterdams VvE-aanbod door onder andere VvE010, Verbetercoaches, Energieloket, Groene daken subsidies, VvE-Regioloket
13.00 uur: presentatie Vergroeningsplannen
13.30 uur: pauze en rondleiding ICDuBo
13.45 uur: eerste workshopronde
14.45 uur: pauze en rondleiding ICDuBo
15.00 uur: tweede workshopronde

Locatie: Innovatie Centrum Duurzaam Bouwen (ICDuBo), Haven 2600, RDM Dokloods, Directiekade 2 op Heijplaat
Tijd: 12.30-16.00 uur

Aanmelden
Aanmelden kan via info@milieucentrum.rotterdam.nl (onder vermelding van uw naam, de VvE en het aantal personen). Na aanmelding ontvangt u een gratis retourtje voor de Aqualiner. Opstappen vanaf de Erasmusbrug vanaf 11.40 uur.