Euroband terug uit Digne les Bains

Sebastiaan van der Vlies meldt vol trots dat de Euroband uit Pendrecht dinsdagavond terugkwam uit Digne les Bains. De Pendrechtse band nam in Zuid Frankrijk deel aan een meerdaags optreden.
Sebastiaan van der Vlies van de Euroband uit Pendrecht meldt vol trots het volgende:

De Euroband kijkt terug op zeer geslaagd meerdaags optreden in Zuid Frankrijk:

Van 4 t/m 7 augustus 2012 heeft Show- & Marchingband Euroband Rotterdam haar medewerking verleend aan de 66e editie van het Corso de la Lavande in Digne les Bains, Frankrijk.

Het festival dat jaarlijks in de eerste week van augustus plaatsvindt in de Alpen van de Côte d’Azur, Provence, staat volledig in het teken van de rijkelijke oogst van de plaatselijke lavendel velden.
Verschillende parades en muzikale festiviteiten toveren de stad om in een sfeervolle plek, waar veel mensen naar toe komen om dit kleurrijke evenement mee te beleven.

Ook in 2010 was de Euroband reeds te gast in Digne. De goede indruk die zij achterliet heeft ervoor gezorgd dat de leden in 2012 weer werden uitgenodigd voor het feestweekend. Het was een vol programma voor de musici, maar ook dit jaar heeft de Euroband Rotterdam & omstreken goed vertegenwoordigd in het zonnige Zuiden: tijdens diverse parades en andere optredens waren het publiek en de andere orkesten zeer enthousiast.

Het was voor de leden van de Show & Marchingband weer een geweldige tijd in Digne les Bains, waarin muziek, publiek, teamspirit, goede organisatie en de prachtige, zonnige omgeving deze intensieve reis tot een onvergetelijk optreden maakten.

Voor meer informatie zie: www.euroband.nl.