Feyenoord Street League op maar liefst twee plekken in Pendrecht

Zondag 12 oktober werd op maar liefst 3 plekken aan competitie sport gedaan. Op de veldjes naast de Rilland Bathstraat en de speeltuin Neeltje Jans speelden teams de Feyenood Street League en bij Unicum werden wedstrijden korfbal gespeeld.
Struggle 4 Succes is de naam van het team met de gele shirtjes aan. Farrah Granviel is hun coach en Osariemen (Osie) is de hulptrainer. Een fanatiek duo. Farrah is supertrots op haar team. Jongens en meisjes met een sportieve inslag. Ze verloren met 7 – 12, maar blijven als een hechte eenheid doorgaan met opgeheven hoofd.

Tegen 12:00 uur stuurde Farrah een WhatsApp naar Rieks met verontschuldigingen dat ze het niet eerder gemeld had. We spelen zo op het veldje naast de Rilland Bathstraat en het zou leuk zijn al u zou kunnen komen.

Rieks sprong in de auto en maakte een snel rondje door de wijk. Deed de St Bavokerk aan en zag tot zijn verbazing nog een voetbalmatch naast de speeltuin Neeltje Jans op het voetbalveldje. Aad Bal bleek daar de coach te zijn. Een man die al even toegewijd is als Farrah en Osie.

Aad heeft op zijn kaartje Ervaringsdeskundige staan. Rieks gaat hem vast nog bellen om daarover het naadje van de kous te weten te komen.

Het resultaat komt vast en zeker op de pagina van de sportfaculteit op deze site.