Fotografie workshop in Pendrecht met Otto Snoek

Er kwam via culutuurscout Kaboul Vermijs een uitnodiging binnen om mee te doen aan een fotoworkshop in Pendrecht aanstaande zaterdag.

Heb je zin?

Tijdens Museumstraat ontdek je prachtige museumcollecties gewoon bij mensen thuis! Deze Museumdirecteuren-voor-één-dag vullen de tentoonstelling aan met bijzondere persoonlijke voorwerpen.

Ook kun je zelf aan de slag. Op zaterdag 17 en 31 mei 2014 organiseert Museumstraat namelijk gratis toegankelijke fotografieworkshops met de professionele fotografen Otto Snoek en Peter de Krom, bij jou in de wijk.

Heb je zelf een camera en wil je beter leren fotograferen? Ga met Peter de Krom en Otto Snoek de wijk in om een reportage te maken van een gekaderd onderwerp en leer hoe je een serie in elkaar zet. Alle ingezonden foto’s krijgen een plekje op de Museumstraat website en het Facebook account. Een professionele jury buigt zich over alle foto’s en het beste plaatje wordt opgenomen in het Stadsarchief van Rotterdam!

De beste foto’s per straat worden tijdens de Museumstraat-dagen op 14, 15, 21 en 22 juni tentoongesteld. De wijkwinnaar dingt mee naar de Museumstraat Award die op zondag 22 juni wordt uitgereikt.

Interesse? Meld je aan!

Stuur een e-mail naar info@museumstraat.nlmet daarin jouw voorkeur voor dag en tijd. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Data & locaties

– Zaterdag 17 mei | 09.30 tot 12.00 uur bij Utopia (Hal 3, Watertorenweg 180) | met Otto Snoek

– Zaterdag 17 mei | 14.00 tot 16.30 uur bij Toneelwinkel (Plein 1953, nummer 59) | met Otto Snoek
– Zaterdag 31 mei | 09.30 tot 12.00 uur bij Photex (Hoogstraat 31-33) | met Peter de Krom
– Zaterdag 31 mei | 14.00 tot 16.30 uur bij Cultureel Centrum Orion (Wollefoppenweg 91a) | met Peter de Krom

Niet bij de workshop, wel meedoen?

Geen tijd om deel te nemen aan de workshops, maar wil je wel je foto’s insturen? Hou je aan onderstaande voorwaarden en specificaties en stuur je foto’s naar marcel@museumstraat.nl.

Aanleverspecificaties foto’s:
– Jpeg met langste zijde 1500 pxl
– 300 dpi
– Foto’s voorzien van naam fotograaf, naam serie en

nummer van de foto
– Een korte beschrijving van de serie toesturen

Museumstraat bedankt

De fotoworkshops voor Museumstraat worden mogelijk gemaakt door financiële bijdragen van Fonds voor Cultuurparticipatie en ondersteund door bijdragen van Stichting Doen.