Fotoverslag van het Internationaal Kinderfeest

Het zag er allemaal heel gezellig uit, alles zat mee het weer maar ook het aantal bezoekers. Het was het natuurlijk ook meer dan waard om te komen. Het kunnen kennismaken met Hakim van Sesamstraat voor de kleintjes. Je grote held in het echt zien is toch hartstikke leuk. Maar ook een heuse voorstelling en heel veel muziek en het luchtkussen was al van verre te zien de èchte trekker van het feest. In vorige jaren was het altijd een drukte van belang in het hofje aan de Oosterlandstraat maar nu was het er héél erg stil. Het Turks Huis is daar weg en de nieuwe locatie aan de Sommelsdijkstraat is nog niet klaar om in gebruik genomen te worden. Dat gaat nog twee maanden duren maar dan zullen ze zich ook weer profileren in de wijk zoals we van ze gewend waren. Het bestuur is dan ook heel blij dat er van alle kanten hulp en uitkomst is geboden om in ieder geval de activiteiten die zo belangrijk zijn onderdak te bieden. De komende tijd biedt Vitaal Pendrecht/de BOP een plek voor het wekelijkse spreekuur. Het is alleen niet op zondag maar op woensdag van 10 tot 15.00 uur, in het klantcontactpunt in het Servicepunt Pendrecht. Het Internationaal Kinderfeest is nu samen met een groot aantal andere verenigingen en organisaties gevierd op het voetbalterrein aan de Oldegaarde. Een mooi voorbeeld van samenwerking en oog hebben voor het oplossen van de hobbels die het Turks Huis binnenkort achter zich kan laten. Vitaal Pendrecht is heel benieuwd waar de Iftar, het verbreken van de vasten zal worden gevierd. Maar één ding staat vast de kinderen zijn dit jaar extra verwend en hebben het heel erg naar hun zin gehad.