Frans den Hollander wint de biljartcompetitie in de Zuiderkroon

De competitie 2013 van de biljartclub Zuiderkroon is afgesloten met een prijsuitreiking aan de winnaars.
Vandaag werd het competitiejaar van de biljartclub Zuiderkroon officieel afgesloten met een prijsuitreiking. Het biljarten is op iedere zaterdag en begint altijd om één uur als het restaurant open gaat. Rond half vier vraagt wedstrijdleider Koos Smits om aandacht en worden de prijswinnaars bekend gemaakt die elk een trofee ontvingen. De derde prijs was voor Dorus van Leeuwen (422,5 punten), de tweede prijs voor Douwe Meulendijk (426,5 punten) en de eerste prijs ging naar Frans den Hollander (444 punten). Frans (op de foto rechts) kreeg aansluitend van Koos de wisselbeker die het afgelopen jaar in het bezit van Dorus van Leeuwen is geweest.
Na de prijsuitreiking overhandigde Cees Dorsman een presentje aan Koos Smits en Frans den Hollander voor hun bewezen diensten aan de biljartclub waaronder het bijhouden van de scores. Daarna was er voor iedereen een amandelstaaf die ook dagburgemeester Mario Bosch als trouwe toeschouwer kreeg.

Ondanks de afsluiting van de competitie is er geen decemberstop, alleen op 28 december wordt er niet gespeeld. Op 4 januari 2014 begint de nieuwe competitie en rollen de ballen weer iedere zaterdag over het groene laken.