Gezichten van Pendrecht Pakt Uit!

Er staan veel mensen achter de organisatie, maar toch even een aantal gezichten apart. Al was het alleen maar omdat Andries Haak van die mooie foto’s van hen maakte.
Saïna Lucio is één van de drijvende krachten achter de carnavalsvereniging Elégance. Veel van het materiaal dat de groep draagt heeft zij gemaakt. De hoedjes waarmee de helden zaterdag liepen kwamen uit haar handen. In één ochtendje in elkaar gefabriekt.

Ze kijkt kritisch naar de verrichtingen van Migenia’s Tropische Show, maar ook de andere bijdragen werden door haar met een kritische blik bekeken. Zo vond ze de jonge leden van de Euroband geweldig. Haar buurjongetje zit erbij, dus ……

Ook Armando Monsanto droeg in hoge mate bij aan het welslagen van het evenement.

En nou hadden er eigenlijk een heleboel fotootjes moeten volgen met mensen erop die enorm hun best hebben gedaan om van Pendrecht Pakt Uit! iets moois te maken, maar die foto’s zijn er niet. Maar daarom is de dank aan hen niet minder.

Andries Haakte maakte een presentatie van de dag en eindigde met een dia met daarop hij zijn bewondering uitte voor de organisatie. En daar hoeft eigenlijk niks extra’s meer bij gezegd te worden, toch?