Helaas Máxima heeft geen tijd!

Yaren maakte helemaal zelf een brief en stuurde die aan Prinses Máxima. De prinses heeft een speciale plek in haar hart. Ook haar opa, Sedat Atacan, is heel bijzonder voor haar. Hij is haar held. En omgekeerd is Yaren de grote trots van haar opa.

Yaren hoopte erop dat de prinses op Internationaal KinderFeest 2011 naar de nieuwe plek van de vereniging Turks Huis in Pendrecht zou komen. Misschien zou Máxima de opening willen verrichten.

Maar helaas. Niet lang na haar verzoek kwam er een brief van het Koninklijk Huis met heel hartelijke dankbetuigingen voor haar brief en het verzoek. Maar de prinses kan op 23 april niet naar Pendrecht komen.

Sedat en Yaren en de overige leden van het Turks Huis in Pendrecht zoeken nu naar een passend alternatief.

Maar dat het gebouw aan de Sommelsdijkstraat 35 op 23 april feestelijk geopend gaat worden staat inmiddels wel vast.

De vereniging en vooral de kinderen rekenen op een grote belangstelling.

Op de foto Yaren op het Internationaal KinderFeest van 2009. En daaronder de brief, die zij kreeg van het vorstenhuis.