Het Verhaal viert haar 20-jarig bestaan

Op 22 juli j.l. bestond de stichting Inloophuis Het Verhaal 20 jaar en dat wordt gevierd op woensdag 28 september.
Het 20 jarig bestaan van Oecumenische Stichting Inloophuis “HET VERHAAL”

22 juli 1991 – 22 juli 2011

Op 2 februari 1991 is HET VERHAAL van start gegaan met als doel er te zijn voor mensen, die tijdens een kopje koffie of thee, hun verhaal kwijt kunnen en een luisterend oor vinden, gewoon door er voor elkaar te zijn. Op 22 juli van datzelfde jaar werd de oecumenische stichting Inloophuis Het Verhaal opgericht.

En dat dus al 20 jaar lang!!!

dat gaan we vieren op woensdag 28 september 2011

in de ontmoetingsruimte

van de Open Hofkerk van 14.00 – 16.30 uur.

Ieder die Het Verhaal een warm hart toedraagt en zich verbonden voelt is van harte welkom.

Het Verhaal is opgericht als een gezamenlijke activiteit van de beide kerken in Pendrecht (in het verleden drie kerken) en wordt nu nog gedragen door de Protestante Gemeente op Zuid en de Onze Lieve Vrouw van Lourdesparochie.

Dankzij de inzet van de vrijwilligers lukt het nog steeds om vier middagen per week open te zijn en daar wordt dan ook door de trouwe gasten dankbaar gebruik van gemaakt.

Er zijn activiteiten met o.a. kaarten maken, de schilderclub, potje sjoelen, een spelletje doen, dus voor elk wat wils, of gewoon voor een praatje.
Lijkt het U wat, loop dan gerust eens binnen. U bent van harte welkom.

De locatie is in de kleine benedenzaal van de Sint Bavokerk, ingang blauwe deur Slinge 775 naast de ingang van de pastorie. Voor hen die niet goed ter been zijn, is er een traplift.