Historische diavoorstelling over Middelland en Bisschopskerk

Aanstaande zondag organiseert Stichting Ons Rotterdam een diavoorstelling over De Kathedraal of Bisschopskerk aan de Mathenesserlaan en de wijk Middelland.
Stichting Ons Rotterdam organiseert dit najaar diverse Winterdiavoorstellingen. Aanstaande zondag 20 december is het onderwerp De Kathedraal of Bisschopskerk aan de Mathenesserlaan en de wijk Middelland.

Deze diavoorstelling wordt gepresenteerd door Tom Remken, stadsgids bij onder andere het Gilde, en door Ed van der Ven, eveneens stadsgids en tevens voorzitter van Stichting Ons Rotterdam. Er worden heel interessante beelden vertoond over de geschiedenis, de schilderingen en sculpturen in de kerk. Uiteraard kunt u Tom en Ed vragen stellen of misschien zelfs aanvullen met uw eigen kennis.

Iedereen is van harte welkom en de toegang is gratis. Reserveren is noodzakelijk in verband met het beperkte aantal plaatsen. Dit kan via 010-480 45 13 of 010-480 63 73 of via info@onsrotterdam.nl. Graag onder vermelding van naam, adres en het aantal personen.

Datum: zondag 20 december
Tijd: 14.00-16.00 uur
Adres: Kerkwervesingel 53, expositiewoning (hoek Kerkwervesingel/Bruinissestraat)