Historische diavoorstelling over oorlogs- en vredesmonumenten

Volgende week zondag organiseert Stichting Ons Rotterdam een diavoorstelling over oorlogs- en vredesmonumenten.
Stichting Ons Rotterdam organiseert dit najaar diverse Winterdiavoorstellingen. De volgende is aanstaande zondag 15 november. Het gaat dan over oorlogs- en vredesmonumenten en vindt plaats onder leiding van de heer Van Oordt, stadsgids bij onder andere het Gilde Rotterdam en het SS Rotterdam.

Iedereen is van harte welkom en de toegang is gratis. Reserveren is noodzakelijk in verband met het beperkte aantal plaatsen. Dit kan via 010-480 45 13 of 010-480 63 73 of via info@onsrotterdam.nl. Graag onder vermelding van naam, adres en het aantal personen.

Datum: zondag 15 november
Tijd: 14.00-16.00 uur
Adres: Kerkwervesingel 53, expositiewoning (hoek Kerkwervesingel/Bruinissestraat)