Huis van de wijk Pendrecht/Zuidwijk opent 16 januari

In januari opent het Huis van de Wijk Pendrecht/Zuidwijk zijn deuren aan de Slinge 250.

Dit is in het voormalige arbeidsbureau op de hoek Slinge/Zuiderparkweg. Momenteel vindt de verhuizing plaats van de wijkgebonden activiteiten in de Larenkamp, waaronder de ouderenhuiskamer. De verbouwing is volgens planning verlopen. Buiten zijn een hellingbaan en twee invalidenparkeerplaatsen aangebracht.

Op maandag 16 januari om 9.00 zal Stichting DOCK het pand voor publiek openstellen. De bibliotheek verwacht op dinsdag 31 januari de nieuwe vestiging gereed te hebben. De officiele opening is op woensdag 15 februari en wordt verzorgd door Stichting DOCK.

Het inlooppunt van Stichting Dock op Plein 1953 nr. 63b verhuist ook naar de nieuwe locatie. Bewoners uit Pendrecht en Zuidwijk kunnen hier terecht met vragen over administratie, schuldhulpverlening, formulieren, werk en inkomen, vrijwilligerswerk, cursussen, trainingen en mantelzorg.

Klik op de afbeelding om het nieuwe activiteitenprogramma te bekijken.

20161221_112908-1_resized_1