Iftar maaltijd in Turks Huis in Pendrecht

Zaterdag 13 augustus om 20:45 uur begint de iftar maaltijd in het Turks Huis in Pendrecht. 21:19 uur is de exacte tijd waarop het vasten eindigt. U bent van harte welkom bij de Sommelsdijkstraat 35.
Zaterdag 13 augustus bent u van harte welkom in het Turks Huis in Pendrecht. de vereniging organiseert dan een iftar maaltijd voor bewoners en medewerkers van organisaties in Pendrecht en Zuidwijk.

De deur van het verenigingsgebouw gaat open om 20:45 uur.

Om 21:19 uur is de iftartijd, zoals Ali Kot op bijgaande fotootjes aanwijst. Op een kalender met de Sultan Ahmet moskee van Istanbul voorop is de tijd waarop het vasten begint en eindigt in die maand precies aangegeven.

En op zaterdag (cumartesi in het Turks) 13 augutus op 21:19 uur de zon onder in Rotterdam en op dat moment stopt het vasten die zaterdag. Om 6:20 uur de zondag erop gaat de zon weer op en gaat het vasten voor moslims opnieuw in.

De vereniging stelt uw aanwezigheid zeer op prijs en leden van het Turks Huis zullen u over de maand ramadan en het vasten vertellen.

Graag uw naam en het aantal deelnemers waarmee u komt doorgeven via het emailadres

turkshuisinpendrecht@gmail.com

of

via de reactiemail van deze website.