Iftarmaaltijd in Turks Huis in Pendrecht

Hierbij nodigen wij u uit voor onze iftarmaaltijd op zaterdag 6 september 2008 om 20:00 uur in Het Turks Huis in Pendrecht, Oosterlandstraat 2.

Zo begint der uitnodiging van het verenigingsbestuur. De foto hiernaast is van één van de tafels in het verenigingsgebouw in de wijk Pendrecht. De uitnodiging vervolgt met:

U weet dat de maand Ramadan voor de moslims een heel belangrijke maand is. We vasten dan niet alleen gedurende de dag, maar we leggen ook de nadruk op vriendschap, barmhartigheid en liefde voor de medemens. Daarom worden de mensen met wie wij samenwerken en met wie wij samen in de wijk Pendrecht en Zuidwijk wonen uitgenodigd voor deze Ramadanmaaltijd. We hopen dat we daarmee het samenwerkingsverband verbeteren en het wederzijdse respect en acceptatie vergroten.
De iftartijd op die dag is 20:25 uur. Dat is het moment, waarop de vasten verbroken worden en onze imam u uitleg geven over Ramadan. Er is dan ook de gelegenheid voor andere toespraken. We verzoeken u om 20:00 uur aanwezig te zijn en om 21:45 uur sluit de maaltijd.
Wij stellen uw aanwezigheid zeer op prijs.
Om te weten te komen hoeveel gasten wij kunnen verwachten willen we u vragen voor 4 september te bellen met Rieks Westrik 06 – 41 36 23 07 of mailen dat u komt op turkshuisinpendrecht@planet.nl
Met vriendelijke groeten,
Namens de Vereniging Turks Huis Pendrecht,