In gesprek met De Slinger

Dinsdagmorgen om 11 uur zaten Ria, Maja en Sjannie rond de tafel met Martijn van Leeuwen van De Slinger.

Het gesprek vond plaats in de ontvangstruimte van de nieuwe instelling, die mensen in beweging wil brengen en daarmee hun kansen op het vinden van een gewenste baan wil vergroten. Maar het kan ook ook gaan om gewoon fitnessen in hun ruimte met verschillende nieuwe toestellen. Dat kan voor maar € 5,00 per maand.

De Slinger wil een compleet aanbod bieden op het gebied van werk, gezond leven, bewegen en ontmoeting. Maar daarvoor is ook nodig dat je een beetje inzicht hebt in wat er al gebeurd in de buurt en in de wijk en waar de wensen van de mensen liggen.

Daar ging het gesprek over.

Martijn kreeg een aardig inkijkje in de Pendrechtse samenleving en omgekeerd kregen de deelnemers een goed idee van wat De Slinger wil en wat er mogelijk is in het pand.

Er komt binnenkort meer publiciteit.

De openingstijden van De Slinger zijn: maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:00 uur.

Er is ook website waarop je alles kunt vinden over De Slinger en Stichting Mobiliteit Randstad. Dat kan via deze .
link.