Inschrijving Avond4Daagse Pendrecht gestart

Van dinsdag 19 t/m vrijdag 22 juni is er weer de Avond4Daagse in Pendrecht.

Stichting Vitaal Pendrecht organiseert in samenwerking met de basisscholen in de wijk dit jaar de tweede editie van de Avond4Daagse in Pendrecht, na het succes van vorig jaar toen er honderden mensen mee liepen. Vier avonden lang kunnen alle wijkbewoners meedoen aan een wandeltocht van 4 kilometer. Op vrijdag 22 juni is er tussen 19.30-21.00 uur een feestelijke afsluiting van de Avond4Daagse in speeltuin Neeltje Jans. Alle deelnemers ontvangen hier hun medaille.

Meedoen?
Inschrijven kan alleen tijdens de inschrijfweek bij Stichting Vitaal Pendrecht, Plein 1953 nr. 192, van maandag 28 mei t/m vrijdag 1 juni tussen 10.00-15.00 uur. Ouders en kinderen van de vier basisscholen kunnen zich inschrijven via de eigen school. Kosten zijn 3,50 euro per deelnemer, inclusief medaille. Direct gepast betalen bij inschrijving. Een volwassen ouder/begeleider is verplicht bij kinderen (1 begeleider op max. 4 kinderen). Bij de inschrijving ontvangt u het wandelreglement met daarin de belangrijkste informatie. Na de inschrijfweek is inschrijven niet meer mogelijk.

Voor vragen, neem contact op via b.vanwensen@stichtingvitaal-pendrecht.nl

Datum en locatie
Dinsdag 19 juni t/m vrijdag 22 juni