Jeugdvakantieland en de deelgemeente hebben in Ahoy uw hulp nodig.

Voor Jeugdvakantieland zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers die de kinderen bij de speciale Charlois 550 attractie willen begeleiden.

Jeugdvakantieland is een evenement voor kinderen van 4 t/m 12 jaar georganiseerd door Sport en Recreatie van de gemeente Rotterdam. Het programma is een mix van sport, spel, fun en educatie. Dit alles verspreid over 5 hallen en een aantal buitenlocaties.

Charlois 550 is tijdens Jeugdvakantieland in Ahoy aanwezig met een spectaculair middeleeuwse Ridderspel. Een spel waarbij kinderen in speciaal ridderkostuum elkaar een kopje kleiner moeten maken. Uiteraard zonder enig gevaar of kans op een verwonding want ze houden immers hun eigen hoofd erbij!

Jeugdvakantieland vindt plaats van 30 juli tot en met 10 augustus (weekend gesloten). We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die een (of meerdere) dagen het spel willen begeleiden. De tijden zijn van 10:00 tot 16:00 uur. Wil jij je eigen kind meenemen? Dat kan. Het entreekaartje vergoeden wij graag. Voor wie een hele dag aanwezig is, is er een lunchpakket en uiteraard drinken aanwezig.

Wil jij een (halve) dag of wellicht vaker, onze stand bemensen?
Meldt je dan per mail of telefonisch aan bij Shelly Kroon: 06-26749834
Of per email s.kroon@charlois.rotterdam.nl

Je doet er de Charlois Kids een enorm groot plezier mee!